sobota, 15 listopada 2014

ANJA RUBIK x MOHITO


Wielki wydarzenie, bo tak nazwa można pokaz, który był zwieńczeniem współpracy ikony modelingu – Anji Rubik i marki sieciowej MOHITO odbył się 6. listopada br. w samym sercu stolicy. Ufficio Primo to niezwykłe miejsce, w którym odbywają się najbardziej prestiżowe gale i pokazy w Polsce. Przestrzeń zaaranżowana na tę okoliczność niewątpliwie odbiegała od standardowych pokazów polskich projektantów, którzy z reguły stawiają na opuszczone fabryki czy też stare lofty. Zaproszenie na pokaz było niezwykle pożądane. Na premierę kolekcji Anja Rubik dla MOHITO zostało zaproszonych jedynie 250 gości. Miałem przyjemność uczestniczyć w samym centrum wydarzeń, za co dziękuję teamowi MOHITO.

Niewątpliwie, Anja Rubik to modelka, która jest symbolem współczesnej mody i stanowi inspirację dla wielu kobiet. To także laureatka nagrody magazynu ELLE w kategorii ikona stylu i jednocześnie jedna z najbardziej pożądanych modelek na świecie. Jej wypracowana pozycja i popularne nazwisko połączyło siły z marką MOHITO, której zaufały tysiące polek. Limitowana kolekcja, która trafiła do sklepów w całej Polsce 14 listopada i jest odzwierciedleniem stylu słynnej modelki. Linia ubrań jest bardzo prosta i nie zaskoczyła innowacyjnością. Oglądając pokaz, mamy wrażenie, że gdzieś już widzieliśmy podobne propozycje. Anja nie zaproponowała nic odkrywczego, co wyróżniałoby kolekcję spośród innych sieciowych sylwetek. Bez wątpienia, każdy z 20 looków z pokazu jest przełożeniem stylu Anji i jej codziennych stylizacji, ale nadal są to tylko oversizowe swetry, białe koszule, czarne spodnie i bawełniane T-shirty. Zwracającymi uwagę elementami były spodnie z modnymi frędzlami oraz z rozszerzonymi nogawkami, na które jednak nie może pozwolić każda klientka brandu. Do takich propozycji niezbędna jest figura modelki. Projekty z najnowszej kolekcji prezentowała na sobie podczas eventu sama Anja. Wyglądała zniewalająco w czarnych spodniach typu dzwony oraz białej koszuli z wyciętymi ramionami. Sylwetki wybiegowe i cała kolekcja tworzyły spójną całość. Na wybiegu nie zabrakło charakterystycznych dla modelki dodatków w postaci kapeluszy, srebrnych kopertówek czy wyciętych szpilek, które dodawały kolekcji wyrazu i oryginalności. Modelki wyglądały niczym „klony” Anji Rubik -  szczupłe, wysokie, długonogie blondynki. Projekty z najnowszej kolekcji inspirowane są codzienną i wygodną modą streetową i minimalizmem. Luźne, niepodkreślające sylwetki swetry w połączeniu z wiszącymi wręcz t-shirtami nie są w żadnym wypadku niczym nowym i oryginalnym, choć zaaranżowane przez modelkę stały się niebanalne i jednocześnie wyraziste. Swoją kolekcję komentuje:

"Bardziej niż kolekcję w tradycyjnym znaczeniu, chciałam pokazać zestaw ikonowych, wyprzedzających trendy basic’ów . Zaprojektowałam kolekcję ready-to-wear wraz z akcesoriami, które moim zdaniem każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie: wyrafinową i szykowną" – powiedziała Anja Rubik.








Światowy poziom wydarzenia swoim koncertem na afterparty wzbogaciła gwiazda muzyki - Rósín Murphy, która była DJ’em i jednocześnie wokalistką. Oprawa i cały entourage towarzyszący prezentacji kolekcji był utrzymany na najwyższym poziomie. Warto również zwrócić uwagę na detale, które dopracowane były w najdrobniejszym szczególe. Spektakularny finał, podczas którego miliony srebrnych, sygnowanych logo marki konfetti niczym deszcz zasypały salę. Wszechobecne logo „AR”, wydobywające się z rzutników było nieodłącznym elementem dekoracji, jak również nienaganna obsługa sali w czarnych garniturach i muchach pod dowództwem Michała Marciniaka i Kasi Sokołowskiej. Gratuluję. Mr.V















ClassicorCool / Manager MOHITO - Martyna /Mr.V







Zapraszam serdecznie do komentowania. Mr.V



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz