piątek, 20 grudnia 2013

PREZENTY - PART I

Zbliżają się święta wielkimi krokami... Od moich przyjaciół prezenty już otrzymałem i dlatego powstał ten post... Wszyscy moi znajomi doskonale wiedzą, czym się zajmuję, dlatego upominki, które otrzymuję zawsze związane są z modą ( ewentualnie mogą to być jeszcze słodycze, z których cieszę się jak małe dziecko... :)). Tym razem książki wzięły górę nad wszystkimi prezentami od znajomych, a mianowicie...



Pierwszy prezent, który otrzymałem od mojego szkolnego"Św. Mikołaja" to  książka, którą od dłuższego czasu zamierzałem kupić... , a mianowicie jest to pozycja poświęcona najdroższej i najbardziej pożądanej torebce na świcie - HERMÈS BIRKIN. Książka nosi tytuł " W pogoni za torebką " autorstwa Michaela Tonello.
 Oczywiście jej recenzja pojawi się na moim blogu...




Drugim równie trafionym prezentem jest książka„Zemsta ubiera się u Prady” Laurena Weisbergera, która jest kontynuacją bestsellera „Diabeł ubiera się u Prady”. 
Ten prezent podarowała mi  "Pani Mikołajowa", która jest moją przyjaciółką... :)  
Jest  to książka ukazująca dalsze losy bohaterek: Mirandy Priestly, szefowej "z piekła rodem", i dwóch rywalizujących ze sobą asystentek: Andy i Emily.



Jak widać byłem grzeczny w tym roku...
Ciekawe, co jeszcze Św. Mikołaj ma dla mnie w swoim worku !?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz