poniedziałek, 23 grudnia 2013

MERRY CHRISTMAS

Magia Świąt  Bożego Narodzenia zagościła u mnie na dobre… 
Uporałem się ze wszystkimi porządkami i teraz czas na świąteczny relaks przy gorącej czekoladzie i udekorowanej choince.  Przy tej okazji pragnę złożyć życzenia dla moich najwierniejszych czytelników…



Nieskromnie muszę przyznać, że świąteczna atmosfera w pełni mnie pochłonęła i dlatego nie dosyć, że powstały ozdoby na świąteczne drzewko to jeszcze postanowiłem zrobić  stroik na wigilijny stół. Ubieranie mojej – sięgającej sufitu choinki było dla mnie nadzwyczaj ekscytujące. Wszystko odbywało się przy nastrojowej muzyce, kubku gorącej czekolady z bitą śmietaną i blasku świec. 
Czy może być coś piękniejszego? – ( tak wiem, wiem brakuje śniegu ).










 Pod choinką znajdują się już spakowane prezenty, co oznacza, że Św. Mikołaj ukradkiem pojawił się w moim domu… :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz