sobota, 8 lutego 2014

MY OUTFIT

W dzisiejszym – zapowiadanym już wcześniej poście stylizacja z torbą Louis Vuitton w roli głównej…

Kolejna sesja w cudownym plenerze ogrodów Poznańskich. Pomyślałem, że nie tylko wspaniałe tło, ale i sama stylizacja będzie doskonałą okazją, aby zaprezentować moim czytelnikom prezent, który dostałem na moje 18 urodziny… 



Postawiłem na dwa kolory, a mianowicie brąz oraz odcienie niebieskiego. Wybrałem ciepłą, puchową, pikowaną kurtkę, granatowe jeansy oraz kilka dodatków w odcieniach brązu i beżu, a w tym moją „perełkę”, czyli torbę od Louis Vuitton - tak, to właśnie ten prezent ;) Cała stylizacja utrzymana jest w miejskim stylu, a efekty sesji prezentuję poniżej...

Zapraszam do komentowania oraz do oddawania głosów na stylizację:













#jacket-HENRY COTTON’S ;  #jeans-LEVIS;  #belt-BOSS;  #bag-LOUIS VUITTON ; #scarf-GUCCI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz