piątek, 13 grudnia 2013

PREZENTACJA "MOJA PASJA"

Dnia 3 grudnia za namową mojej pani profesor postanowiłem wziąć udział w spotkaniu, na którym uczniowie liceów prezentowali własne pasje. Ja oczywiście przedstawiłem moje największe hobby, którym jest moda. Spotkanie odbyło się w Pałacu Młodzieży imienia Juliana Tuwima.




Wybrałem formę prezentacji multimedialnej, dzięki której przybliżyłem publiczności moje poczynania. Poniżej zamieszczam krótki filmik, który również był częścią mojego wystąpienia. Doskonale obrazuje on zmieniającą się modę na przestrzeni lat. 



 


„Tuwimowskie pasje” to impreza odbywająca się w ramach obchodów Roku Tuwima. Jej organizatorzy to: Pałac Młodzieży i działający w nim Centralny Gabinet Edukacji Filmowej oraz Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego.




Wspaniała atmosfera podczas uroczystości oraz pozytywne nastawienie odbiorców tylko pomagało uczestnikom. Nie było mowy o stresie i zdenerwowaniu… Na tę okazję zdecydowałem się na mocny akcent kolorystyczny mojej stylizacji, gdyż marynarka w kobaltowym kolorze odgrywała główną rolę. Ponadto w prezentacji zamieściłem slajd z moją ulubioną marką, jaką jest Louis Vuitton i dlatego też w mojej stylizacji nie mogło zabraknąć akcentu tej firmy. Tym razem wybrałem chustę w klasyczny monogram. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz