czwartek, 28 listopada 2013

ZAPROSZENIE NA POKAZ :)

Dzisiaj mój wpis będzie nieco inny, gdyż jestem w tak wielkiej euforii i zachwycie, że musiał on powstać...
W najbliższym czasie będziemy świadkami kolejnego pokazu znanego polskiego projektanta ROBERTA KUPISZA... Jest to niewątpliwie ogromne wydarzenie. Na fanpage na FB został ogłoszony konkurs, w którym do wygrania były 3 zaproszenia na najnowszą kolekcję, a zadaniem było wymyślenie hasła reklamującego markę! Oczywiście nie mogłem przegapić takiej szansy i wziąłem udział... Co się okazało, zamiast 3 zaproszeń powędrowało ich aż 5 i mnie się udało zdobyć jedno! 
Ponadto nieskromnie powiem, iż dostałem wyróżnienie... :) Stworzyłem hasło reklamowe, które brzmi: 

"ROBERT KUPISZ KOMPONUJE, TWORZY, SZYJE I RYSUJE, 
KAŻDA RZECZ NABIERA SMAKU, GDY JĄ WIDZĘ NA WIESZAKU...
MARKA „KUPISZ” DOBRZE ZNANA, MODNA, TRENDY - JEST LUBIANA… 
MODĘ POLSKĄ DZIŚ KREUJE W WIELKIEJ KLASIE JĄ SERWUJE.
DESIGN, STYL I NOWY LOOK DZIŚ ZWALAJĄ WSZYSTKICH Z NÓG.
RZECZY „QπШ” BEZ WĄTPIENIA SĄ NAJLEPSZE DO NOSZENIA!"


Do tej pory nie mogę uwierzyć w to co się stało... Jestem podekscytowany... 
Zaproszenie już jest w drodze do mnie.

2 komentarze: