Wielki wydarzenie, bo tak nazwa można pokaz, który
był zwieńczeniem współpracy ikony modelingu – Anji Rubik i marki sieciowej
MOHITO odbył się 6. listopada br. w samym sercu stolicy. Ufficio Primo to niezwykłe
miejsce, w którym odbywają się najbardziej prestiżowe gale i pokazy w Polsce. Przestrzeń
zaaranżowana na tę okoliczność niewątpliwie odbiegała od standardowych pokazów
polskich projektantów, którzy z reguły stawiają na opuszczone fabryki czy też
stare lofty. Zaproszenie na pokaz było niezwykle pożądane. Na premierę kolekcji
Anja Rubik dla MOHITO zostało zaproszonych jedynie 250 gości. Miałem przyjemność
uczestniczyć w samym centrum wydarzeń, za co dziękuję teamowi MOHITO.
Niewątpliwie, Anja Rubik to modelka, która jest
symbolem współczesnej mody i stanowi inspirację dla wielu kobiet. To także laureatka nagrody
magazynu ELLE w kategorii ikona stylu i jednocześnie jedna z najbardziej
pożądanych modelek na świecie. Jej wypracowana pozycja i popularne nazwisko
połączyło siły z marką MOHITO, której zaufały tysiące polek. Limitowana kolekcja,
która trafiła do sklepów w całej Polsce 14 listopada i jest odzwierciedleniem
stylu słynnej modelki. Linia ubrań jest bardzo prosta i nie zaskoczyła
innowacyjnością. Oglądając pokaz, mamy wrażenie, że gdzieś już widzieliśmy
podobne propozycje. Anja nie zaproponowała nic odkrywczego, co wyróżniałoby
kolekcję spośród innych sieciowych sylwetek. Bez wątpienia, każdy z 20 looków z
pokazu jest przełożeniem stylu Anji i jej codziennych stylizacji, ale nadal są
to tylko oversizowe swetry, białe koszule, czarne spodnie i bawełniane
T-shirty. Zwracającymi uwagę elementami były spodnie z modnymi frędzlami oraz z
rozszerzonymi nogawkami, na które jednak nie może pozwolić każda klientka brandu.
Do takich propozycji niezbędna jest figura modelki. Projekty z najnowszej kolekcji
prezentowała na sobie podczas eventu sama Anja. Wyglądała zniewalająco w
czarnych spodniach typu dzwony oraz białej koszuli z wyciętymi ramionami. Sylwetki
wybiegowe i cała kolekcja tworzyły spójną całość. Na wybiegu nie zabrakło charakterystycznych
dla modelki dodatków w postaci kapeluszy, srebrnych kopertówek czy wyciętych
szpilek, które dodawały kolekcji wyrazu i oryginalności. Modelki wyglądały niczym „klony” Anji Rubik -
szczupłe, wysokie, długonogie blondynki. Projekty z najnowszej kolekcji
inspirowane są codzienną i wygodną modą streetową i minimalizmem. Luźne,
niepodkreślające sylwetki swetry w połączeniu z wiszącymi wręcz t-shirtami nie
są w żadnym wypadku niczym nowym i oryginalnym, choć zaaranżowane przez modelkę
stały się niebanalne i jednocześnie wyraziste. Swoją kolekcję komentuje:
"Bardziej niż kolekcję w tradycyjnym znaczeniu,
chciałam pokazać zestaw ikonowych, wyprzedzających trendy basic’ów .
Zaprojektowałam kolekcję ready-to-wear wraz z akcesoriami, które moim zdaniem
każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie: wyrafinową i szykowną" –
powiedziała Anja Rubik.
Światowy poziom wydarzenia swoim koncertem na
afterparty wzbogaciła gwiazda muzyki - Rósín Murphy, która była DJ’em i
jednocześnie wokalistką. Oprawa i cały entourage towarzyszący prezentacji
kolekcji był utrzymany na najwyższym poziomie. Warto również zwrócić uwagę na detale,
które dopracowane były w najdrobniejszym szczególe. Spektakularny finał,
podczas którego miliony srebrnych, sygnowanych logo marki konfetti niczym
deszcz zasypały salę. Wszechobecne logo „AR”, wydobywające się z rzutników było
nieodłącznym elementem dekoracji, jak również nienaganna obsługa sali w czarnych
garniturach i muchach pod dowództwem Michała Marciniaka i Kasi Sokołowskiej. Gratuluję. Mr.V
ClassicorCool / Manager MOHITO - Martyna /Mr.V |
Zapraszam serdecznie do komentowania. Mr.V
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz