Na tegorocznym Fashion Week Poland nie mogło
zabraknąć Łukasza Jemioła, który cyklicznie, co pół roku, na łódzkim tygodniu
mody prezentuje kolekcję z linii BASIC.
Projektant połączył wszystkie cechy casualowych kolekcji tj. praktyczność,
wygodę oraz niezobowiązującą elegancję. Projekty na wiosnę/lato w wydaniu
Łukasza Jemioła zdecydowanie zdominowane zostały przez swetry oraz okrycia
wierzchnie, co mija się z klasycznym przeznaczeniem ubioru w nadchodzącym sezonie
wiosna/lato. Streetowe kolekcje z
roku na rok są coraz barwniejsze, choć nadal pozostają utrzymane w
charakterystycznych dla projektanta odcieniach spranego błękitu i szarości.
Praktyczność połączona jest z najnowszymi trendami za sprawą energetycznych electric blue i rewii wzorów <kropki,
piksele oraz pasy>. W najnowszych projektach uwagę przyciąga niebanalna
konstrukcja, liczne połączenia faktur, różnobarwnych tkanin oraz płynne
balansowania na granicy codzienności i elegancji. Otulająca dzianina, dżersej i
dodatki w postaci toreb i biżuterii z włoskich skór są niewątpliwie elementem
luksusowym. Mężczyzna również nie został pominięty w procesie twórczym
najnowszej kolekcji. Projektant zadbał o jego indywidualność, której wyrazem są
taliowane, wzorzyste marynarki oraz płaszcze. Nieodłączną częścią basicowych
pokazów są t-shirty z motywem przewodnim kolekcji. Tym razem były to
kontrowersyjne hasła takie jak „Sex is Basic” czy „Love is Basic”.
Wszystkie elementy kolekcji pozwalają na swobodne i
plastyczne ich łączenie. Na wybiegu pojawiła się doskonała alternatywa dla
bezkształtnych form, które w wydaniu marki „ŁUKASZ JEMIOŁ BASIC” zyskały nowy
charakter.
fot. Magazyn: Moda&Sukces www.modasukces.pl |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz